pühapäev, 19. märts 2023

TÖÖPAKKUMINE - otsin endale manageri

Olen tänasel jõudnud spordis nii kaugele, et siit edasi ilma managerita ma hakkama ei saa, kes minule vajaliku eelarve jagu aitaks diile lukku lüüa.

Miks mul on manageri vaja? Spordis on hammas verel ja kui juba teha, siis teha nii, et hiljem pole vaja kahetseda, kui jätsin mingid võimalused kasutamata või julgusest jäi puudu. Ehk siis kuld või muld. 

Kuni sügiseni käisin täiskohaga tööl, kuid pärast seda oli mõtlemise koht, kas jään sarnasele tasemele tiksuma ja rahuldun parimal päeval maailmas umbes top 20 tulemusega või panen kogu senini kogetu enda kasuks tööle ja saan teada milleks ma päriselt võimeline olen. 

Orienteerumise näol olen tegelenud niikuinii alaga, mis on sisuliselt olnud minu elu. Paljud ütlevad, et sport  on nende elustiil, kuid mina tunnen, et sport on mu elu. Sport/orienteerumine on olnud minu elu selgroog, millele olen saanud vajadusel toetuda ja mis on kandnud mind läbi elu ning hoidnud mind rööbastel. Muud asjad on elus tulnud ja läinud, kuid sport on jäänud. Sport on samas aus, kehva vormiga palju ära ei tee, kuid samas kui kõik on hästi tehtud, siis spordist saadud emotsioon on ülim ja seda mitte ainult endale.

Hetke kaugeim eesmärk on 2025 maailmameistrivõistlused Soomes. Käesoleval aastal on MM Šveitsis, järgmine aasta on Euroopa MV Ungaris. Vaatan just 2025 aasta suunas, kuna sport rapsijaid ei salli. Kui soov on täiesti uuele tasemele tõusta, siis poole aastaga imesid ei tee, kuid paari aastaga saab ka ilma imeta hakkama. Töö juba käib!

Orienteerumine ei too otseselt raha sisse. Mitte kusagil ei ole suuri auhinnarahasid või riik/alaliit/klubid maksaks selle ambitsiooni kinni. Igalt poolt saab natuke näpistada, kuid päeva lõpuks tuleb suurem osa ikka endal leida. Kuna ma kuldlusikas suus pole sündinud, rikas Kanada vanaonu pole oma nägu veel näidanud, lotoga pole võitnud, spordi kõrvalt palga tööd tehes rikkaks pole saanud, suhkruemmet pole kohanud, siis tuleb ise need vahendid sporditeel leida. Raha otsimine on justkui spordi kõrval teine töö, siis minul sportlasena käib see hetkel üle jõu. Sellest tingutuna olen hakanud endale täiesti ametlikult otsima inimest, kes aitaks leida toetajaid

Tänasel päeval on koostöös CV.ee-ga töökuulutus üleval, iga huvitatu saab pilgu peale visata ja huvi korral kandideerida ja/või ühendust võtta. Tasustamise valem on lihtne. Igast rahalisest diilist, mida manager koju toob, saab ta endale 20%.

Kuulutuse link

Minu kui sportlase jaoks on tegemist nullprojektiga. Ma väljun sellest kõigest lõpuks endale rahalisi hüvesid tekitamata. Olen juba saanud tagasisidet, et olen julge mees, et sellise sammu ette võtan. Peabki olema, muidu eesmärgid ei täitu. Tean, et minu enda jaoks oleks palju lihtsam olla palgatööl või suunata kogu energia ettevõtlusse. Samal ajal lükata sport natuke kõrvale, olla tubli harrastaja, teenida tööga korralikult ja usutavasti elada palju rahulikumat elu, kuid hetkel olen võtnud sellise otsuse vastu, et panustan orienteerumisele. Kõik või mitte midagi!

Ja see kõik ei ole ainult iseendale ja isiklike ambitsioonide täitmise nimel. Mind paneb liikvele nii sisemine kui ka välimine motivatsioon. Sisemist natuke avasin, kuid välisest saavad fännid ka edaspidi osa. 16,5 aastat olen blogi kirjutanud, sotsiaalmeedias jaganud oma tegemisi - see kõik jätkub, kuna usun, et teistega oma teekonna jagamine on inspireerinud paljusid. Otseloomulikult loodan oma teekonnaga anda oma panuse orienteerumise ja spordi üldisele arengule.

Tähelepanu on juba võidetud, siis ei saa jätta võimalust kasutamata. Igaüks, kes praegu tunneb, et saab nõu või jõuga abiks sellel teekonnal olla, on oodatud aitama. Suuri asju ei tehta üksi, vaid koostöö on edu võti. Kui soovid läbi oma ettevõtte toetada, siis kirjuta palun kristoheinmann@gmail.com, kui soovid eraisikuna õla alla panna, siis minu isiklik konto number on EE711010010341180012. Vaatame kui tugev on tegelikult Eesti orienteerumise kogukond. Aitäh juba kõigile ette!

Mul ei ole unistused, mul on eesmärgid. Metsas näeme!

Olen metsa poole ja olen uhke selle üle

2 kommentaari:

tuul tagant ütles ...

Äge! Seoses sellega tuli hea video meelde:
https://www.instagram.com/p/CfGm28KAdoH/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Loodetvasti tuleb sul sama esinduslik pressikonverents.

Kristo ütles ...

Aitäh idee eest! Nalja peab saama ja ühe mõttena ongi orienteerumine kapist välja tuua. Kuid kõik omal ajal :)