teisipäev, 11. august 2015

MM Šotimaal


Kogu Eesti koondis Šotimaal. Pilt Sari Nurmela
Natuke üle nädala on minu MM sooritustest möödas. Tegin kolmest võimalikust stardist kaks ehk siis jooksin sprindi eeljooksus ja sprinditeates. Kolmas võimalik start oleks saanud toimuda ainult eduka eeljooksu tulemusena, kuid sinnani minu hetke tase ei küündinud.

Oleksin võinud kogu ettevalmistust ja füüsilist seisu arvestades ka koju jääda. Ilmselgelt 3,5 kuune auk treeningutes ja 1,5 kuune ettevalmistus ei vii rahuldavate tulemusteni. Aga kuna ma olen optimist ja sportlane, siis sisimas lootsin ikka pääseda natuke konkurentsivõimelisemasse vormi.

Mõlemat jooksu iseloomustas üleüritamine. Pidev tahtmine natuke kiiremini joosta viis selleni, et polnud aega kaarti lugeda või siis ei näinud õigeid variante. Mõlemal juhul tähendas see sekundeid, mis tiksusid minu kahjuks. Eeljooksus oleks mul isegi nelja vea maha arvestamisel jäänud mõned sekundid finaalist puudu.
Sprindi eeljooksu teekond + variandid mida oleks pidanud nägema/tegema

Teates sain tänu Evely ja Kenny headele sooritustele tugevas pundis kolmandas vahetuses rajale. Alustasin jooksu kohe üle oma hetke võimete käiva tempoga, mis päädis sellega, et ma lihtsalt ei suutnud kaarti lugeda ja soperdasin ning jäin tugevast pundist maha. Veatu algusega oleksin püsinud Venemaa kannul või vähemalt nägemisulatuses ja tulemus oleks olnud umbes 50 sekundit parem. Kokkuvõttes oli võistkonna seisukohalt tulemus palju parem kui eelmisel aastal. Eelmise aasta 23. koht sai uuendatud 15. kohaks.

MM kodulehelt leiab tulemused ja kõike muud huvitavat (http://www.woc2015.org/)
Sprinditeate tiim koos kohaliku fänniga - Evely, Kenny, Kristo, Elo. Pilt Raimo Arvola

Sprinditeate teekond + variandid mida oleks pidanud tegema

Nagu ütlesin, siis võinuksin ka koju jääda, kuid kuna eesmärgid on seoses Eestis toimuvate 2017 maailmameistrivõistlustega kõrgel, siis iga start, mis on võimalik teha maailma tippkonkurentsis on väärt kogemist ja tulevad kasuks, et kodustel võistlustel särada.


Nüüd olen keskendunud rohkem rahulikematele treeningutele, et hooaja teises pooles võistlused normaalsel tasemel ära kesta. Järgmine start toimub tuleval nädalavahetusel Pärnus, kus selguvad Eesti meistrid sprindis.
Sprinditeade. Pilt Raimo Arvola

Kommentaare ei ole: