neljapäev, 8. mai 2008

Mida vahepeal teinud olen?

*Jüriöö teatejooks Padisel (19.04)
Jooksin esimest vahetust. Probleemid hakkasid juba enne stardipaugu kõlamist, kui mul hakkas ninast verd jooksma. Põhimõtteliselt kulus verejooksu peatamiseks kogu esimene etapp. Viga tegin ma ikka liiga palju. Poleks vigu tulnud oleks saanud vabalt teistelt eest ära joosta, kuna tempo polnud kõige kiirem. Pärast vaatekat läksin oma varianti, ja ei näinud kaks etappi kedagi, kui lõpuks nägin Kristjan Trossmanni. Järgmisel etapil sain ma temast mööda, siis olin juba mina ees. Üritasin enne viimast punkti juba kiirust lisada, aga sellest polnud kasu. Viimane punkt magas, ma pidin oma kiiret SI-pulka seal vähemalt kaks sekundit sees hoidma. Sellega sai Kristjan täielikult järgi. Algul kurvides suutsin hoida end tema ees, aga kui sirge kätte jõudis, siis oli ta minust möödas.

Antud sooritusega ma eriti rahul polnud, aga mis teha kui lõpusirgele satub samal ajal kõige kiirema kiirendusega mees. Aga hävimist ka ei tulnud, nii et peab rahul olema esimese vahetuse teise kohaga.
Tulemused

*Suur Jüriöö teatejooks Toomemäel (23.04)
Tegu oli siis samuti teatevõistlusega, aga tavalise jooksuga. Jooksin viimast vahetust ja jooksin täiesti üksi. Kõvamad mehed olid juba paremate võistkondadega eest ära jooksnud. Natuke üle poole maast suutsin joosta ühtlase tempoga ja siis hakkasin natuke kiiremini jooksma. Tegin päeva parima aja(3:50), distantsiks oli 1,26km.
Tulemused

*Juunioride koondise laager Lüllemäel (29.04-01.05)
Enne Ilves-3 oli Vallo plaaninud koondise laagri, mis algas testjooksuga Apteekri metsas. Eelmine kord toimus testjooks samas kohas, ainult et aasta alguses. Ringi pikkuseks oli 2km ja seda tuli läbida 4korda. Eelimine aeg oli mul 32:59. Nüüd tuli ajaks 29:20, ringiajad(7:00; 7:28; 7:33; 7:19). Eelmist aega parandasin koguni 3:39, selle ajaga jõuaks nüüd kilomeetri võrra kaugemale joosta.

Ülejäänud laagri neljas trennis sai tehtud kaks o-trenni 1:15000 kaardiga ja üks o-harjutus, jalgpall ning taastav jooks viimasel õhtul. Üks o-trenn siis Perajärvel ja teine Ähijärve kaardil. Mõlemad olid kasulikud trennid, kuna tiitlivõistlusteks tuleb harjutada suurema mõõtkavaga jooksmist. Orienteerumise mõttes läks laager asja ette, kuid pärast testjooksu ei taastunud lihtsalt ära ja nii oli terve laager jalgades valu sees.

*Ilves-3 (02.05-04.05)
Esimene päev läks suhteliselt hästi, viga tuli umbes minut. Esimesed punkides oli suhteliselt kerge joosta, aga siis tuli täielik haamer. Lihtsalt ei jõudnud joosta, laager oli nii jalgades, et ainus võimalus oli kangutada, aga ega see kah ei õnnestunud.
Tulemused
Rada

Teisel päeval ma kahjuks joosta ei saanud(inglise keele eksam), aga nüüd hiljem vaadata, siis väga hea, et ma jooksnud, kuna kolmandal päeval polnud mul jõudu üldse. Järelikult oleks ma kolmandal päeval täiesti surnud olnud ja minust poleks mingit jooksjat olnud. Kolmas päev oligi väga raske füüsiliselt. Viga tuli liiga palju(umbes 4,5minutit), enamus veast tuli kolmanda punktiga, mis oli tihnikus pooljoonega orvandis.
Tulemused
Rada

*Tartu linnasprint paarisorienteerumises Toomemäel (07.05)
Kui eelmine kord pidime Kennyga maailmameistrite järel teise kohaga leppima, siis nüüd tuli võit meile. Teise koha said Peeter ja Mihkel, kes kaotasid meile 16sekundit. Aegadeks vastavalt 8:35 ja 8:51.

Kommentaare ei ole: