esmaspäev, 19. mai 2008

EMV lühirada ja M21 teade

Lühirajal tegin erinevaid lollusi. Teises punkti minnes kaldusin vasakule(0:15 viga). Neljandast valesti välja(0:05 viga). Kuuendasse minnes jooksis juhe täiesti kokku(0:50 viga). Seitsmendasse minnes ei jälginud ma kompassi üldse ja lihtsalt ragistasin mööda tihnikut(0:40 viga). Pärast seitsmendat punkti enam viga ei teinud, aga jooksukiirust ka enam polnud. See andis M20 klassis teise koha, kaotust Jaagupile 1:50.
Tulemused
Rada

Teates loobusin ma esimesest vahetusest, sest lühiraja teine pool näitas, et ma ei suuda pingutada tervet rada nii kiiresti kui oleks vaja. Jooksin siis kolmandat ehk viimast vahetust ja läksin kolmandana metsa, minu taga tulid kohe Lauri Tammemäe ja Sander Vaher. Teise punktiga tegin kohe minutise vea ja Sander sai sellega minust mööda. Lauri tegi ka oma teise punktiga viga. Neljandasse minnes jooksis Sander lihtsalt minult eest ära ja viiendasse kadus ka silmapiirilt. Lauriga jätkasime koos kuni kuuendani. Pärast kuuendat läks Lauri ümber väikese soo, aga mina läksin otse läbi. Soo nagu soo ikka esmapilgul, aga kui sisse astusin, siis vajusin kohe nabani sisse ja tuli ennast sealt välja rabeleda. Sellega sai Lauri minult eest ära, aga ma nägin teda enda ees vilksamisi veel kuni etapini 10-11. Pärast seda jooksin ma täiesti üksi, teades et jooksen viiendal kohal. Laurit nägin korra veel pärast vaatepunkti. Kui ma lõpuks oma jooksu lõpetasin, siis selgus et ma ei olegi viies, vaid hoopis neljas. Timo, kes oli esimesena metsa läinud, oli jäänud kaarti joonistama päris pikaks ajaks teise punkti lähedusse.
Tulemused

Möödunud nädalavahetust iseloomustas puhtalt see, et ma lihtsalt ei jõudnud joosta. Kui lühirajal tuli viga kahe minuti kanti, siis teates tuli viga ainult ühe punktiga ja umbes minut. Lühiraja vigu võib õigustada sellega, et mul oli päev varem just viimane eksam ja mõne inimese arvates polegi pärast sellist eksamiperioodi võimalik puhtalt joosta. Aga jooksukiirus oli tõesti üllatavalt nõrk, kui eelneval nädalavahetusel Baltikatel jõudsin terve raja piisavalt pingutada ja jäi jõudu ülegi, siis nüüd see kahjuks nii polnud.

Nüüd tuleb natuke trenni teha ja juuni alguses on plaanis minna Soome meistrivõistlustele sprindis.

Kommentaare ei ole: