teisipäev, 16. juuni 2009

Miks ma mida teen?! Raske laager ja Jukola

5.-10.juuni oli minul ja Lauril plaanis teha korralik mahulaager, mis annaks korraliku põhja enne JWOC-i. Kõik sujus peaaegu nii nagu pidi, ainult puus hakkas pärast esimest trenni valutama. Aga mida rohkem laagri lõpu poole, seda vähem valu puus tegi. Sellepärast jäi tegemata ühe trenni lõpus sammhüpped, ei midagi hullu. Laager oli nii üles ehitatud, et korra päevas oli intensiivsem/raskem trenn ja teine rahulikum jooksuots. Hommikujooks kuulus ka asja juurde. Laagris läbisime umbes 150km, mis on päris korralik.

Jukolal oli minu ülesandeks joosta 1.vahetust. Varem olin ma jooksnud ainult 6.vahetust(4korda). Stardist sain ma päris hästi minema, aga kohe kui ma heitsin pilgu kaardile ja nägin kui pikk on esimene etapp, siis oli kohe selge, et enda jooksu siit ei tule. Natuke üle 4km tuima teejooksu ei olnud päris see, mis ma ootasin. Mulle oleks pärast laagrit sobinud paremini kui esimesed paar etappi oleks olnud mööda metsa. Esimese etapi lõpus oli kaotust liidrile juba 1:43! Edasi kulges rada õnneks mööda metsa, kuid pidevalt tuli kellegi taga oodata, just nendel hetkedel oleks mina kiiremini tahtnud joosta. Umbes poole tunni peal hakkas kõht valu tegema ja siis oli selge, et varsti tuleb kusagil võssa keerata ja hädale minna. Õnneks juhtus see enne lõpusirget, umbes 15minutit enne lõppu. Pärast seda hakkas nii kerge, et mingil hetkel tundus mulle, et ma jõuan isegi joosta. Hiljem vaheaegu uurides selgub, et pärast seda(14.kp-d) kaotasin liidritele juurde ainult 18sekundit. Kogu raja peale tuli viga umbes 30sekundit. Kõik see andis vahetuse 100.koha ja kaotust 6minutit.
Võistkonna tulemused

Tagantjärgi targana oleks pidanud jooksma mõnda muud vahetust. Aga kes see ikka ette teab, et alguses on puhas krossijooks ja siis hakkab alles orienteerumine. Ilma laagrita oleks see rada mulle ideaalselt sobinud, aga selle aasta eesmärk ei olnud Jukola, vaid JWOC. Mahulaager läks täpselt sinna, kus ta pidi. Muule ajale poleks see nii hästi sobinud.

Kommentaare ei ole: