esmaspäev, 13. august 2007

Võistlus: EMV öine 11.08.2007
Kaart: Mooste, 1:10000 h2,5m
Rada: 7,39km

Sprindi ja öise vahel sai aeg sisustatud samuti kaartidega, nimelt sai mängitud pokkerit, mis oli väga hea ajaviide. Samuti sai käidud ujumas. Aga aeg oli ühel hetkel nii kaugel, et oli vaja hakata ennast valmis panema võistluseks. 22.40 bussi peale ja oh üllatust, buss oli nii täis,et pidin Kasparile sülle istuma. Muidugi võib Kaspar nüüd väita, et sinna see tema võit läks aga jah.

Soojendus just kõige märkimisväärsem polnud. 5min sörki ja selle sees üks allamäge kiirendus, natuke võimlemist ja käimlasse ennast kergemaks tegema. Enne rada kõvemad vennad määrisid ennast mingi juraga näod kokku aga mina ei pidanud seda vajalikuks.

S-1 Algus lihtne, paralleelselt kraaviga ja suure tee peale. Suure tee peal jään mõtlema, kas minna otse mööda joont või minna julmalt ringi. Otsus tuli õnneks lihtsalt, ikka mööda teed, ei hakka öösel riskima otse minekuga. Tee peal sai kiiresti terve rada läbi ka vaadatud, et mis ikka ees ootab. Aga punkti endaga ei tekkinud mingeid raskusi, õigel ajal metsast sisse ja punkt ilusti lageda soo otsas.
Aeg: 6:09(1)

1-2 Otse ei hakka no kohe mitte kuidagi minema, tihnik ei paista just kõige ahvatlevam. Seega läksin vasakult ja mööda teed. Õigel ajal metsast sisse, hakkan orvandit nägema ja siis paistis ka mingi helkur aga lähen sinna, kus ma omast arust helkurit nägin aga punkti pole. Punkt paistis 15m eemal.
Aeg: 3:44(1)

2-3 Orvanit mööda mäest alla ja siis mäe otsa kuhu oli mingi auk joonistatud. Kaardil paistis see auk suht kahtlane aga kohale jõudes oli kõik arusaadav. Punkt ise oli mäe otsas peaaegu augu kõrval.
Aeg: 0:39(1)

3-4 Mööda mäe äärt üle tee, üle suure nina teise nina juurde ja seal see punkt orvandis säraski. Tegin suhteliselt rahulikult ja kindla peale.
Aeg: 1:25(3) +8sek Priidule

4-5 Punkt paistis suht keeruline. Algul läksin mööda tihniku äärt, siis tõmbasin suunaga üle soise orvandi, sealt jätkasin samas suunas kuni jõudsin suure sihi peale. Sihil sain kindla koha peale(orvand), sealt suunaga edasi kuni punkt orvandis säras.
Aeg: 2:14(1)

5-6 Ainult otse aga kahjuks kaldusin paremale ja nii tuli esimene viga(kiirus läkski liiga suureks). Raiesmikul oli kõik selge ja sealt siis otsejoones punkti. Viga umbes 15sekundit.
Aeg: 1:36(4) +7sek Kasparile ja Laurile

6-7 Pikk etapp. Ei paistnud erilist valikut. Tahtmine oli saada selle tee peale, mis viis sihile aga seda ma kätte ei saanud ja nii ma leidsingi ennast sihilt. Mööda sihti erilist tempot ei teinud. Etapi lõpu tegin enda jaoks lihtsaks, jooksin nurga välja, teede ristist oli juba lihtne punktile peale minna.
Aeg: 6:35(2) +11sek Laurile
Kokku: 22:22(1) Lauri +17sek taga

7-8 Suunaga punktist välja ja ilusti sain sihi kätte. Mööda sihti oli juba lihtne punkti kätte saada. Paljudele valmistas see punkt raskusi.
Aeg: 1:14(1)
Kokku: 23:36(1) Kaspar +2:28 taga

8-9 Punktist suunaga välja, eesmärk oli saada nii kiiresti kui võimalik sihile. See ka õnnestus, sealt edasi oli lihtne, mööda teed kuni teel oli maha langenud puu. See suunas natuke liiga varakult metsa aga punkt ilusti käes ja Kaspar ka kolme minutiga kinni püütud.
Aeg: 3:05(2) +9sek Erkile
Kokku: 26:41(1) Kaspar +3:05 taga

9-10 Üritan suunda hoida ja kaldun paremale rohelisse tihnikusse, mis oli ikka täiesti rõve ja liikumiskiirus oli seal peaaegu null. Punkt ise raskusi ei tekitanud. Ilma rohelist tihnikut läbimata oleks võibolla saanud 15sekundit kiiremini, kuna tempo oli suht laes.
Aeg: 2:17(3) +3sek Laurile
Kokku: 28:58(1) Kaspar +3:04 taga

10-11 Tempo ikka üleval. Loen ilusti lageda välja, isegi väikse mäe aga siis kaldusin ära vasakule kraavi äärde. Õnneks jõudis mulle kiiresti kohale, kus ma täpselt olen ja nii ma sealt kraavi äärest otse punkti kihutasin. Viga umbes 50sekundit.
Aeg: 2:50(4) +43sek Erkile
Kokku: 31:48(1) Kaspar +3.08 taga

11-12 Lühike etapp, suund peale, jõuan teise sihi peale ja sealt üle mäe ja punkt orvandis(ideaalne).
Aeg: 0:45(1)
Kokku: 32:33(1) Kaspar +3:09 taga

12-13 Tahtmine on Kasparilt eest ära joosta. Jõuan siis suure tee peale ja siis ühe sihi peale aga ei tea täpselt millisele. Ühel hetkel "taipasin" ära, kus ma täpselt olen ja siis ma olin isegi paar meetrit mööda pannud aga õnneks suurt kaotust sealt ei tulnud(umbes 5sek).
Aeg: 1:37(2) +3sek Kasparile
Kokku: 34:10(1) Kaspar +3:06 taga

13-14 Üks raja lihtsamatest etappidest. Kiiresti tee peale, siis kiirus peale ja Kasparilt eest ära.
Aeg:2:21(1)
Kokku: 36.31(1) Kaspar +3:17 taga

14-15 Täiesti hull etapp, üritan rohelist tihnikut vältida, mis ka õnnestub. Kui olin üle soo ära jõudnud tee peale, siis ahvatles mind üks tee, mis läks otse mäkke täpselt punkti suunas ja nii ma seda teed kasutasingi. Kõik oli väga hea kuni tee sai otsa ja tuli tihnikus rabelema hakata. Tihnikus polnud mingit kiirust aga lõppude lõpuks tihnikust välja saades oli punkti lihtne võtta. Õigem oleks olnud võibolla minna peale sood mööda väikest teerada ringi.
Aeg: 4:47(2) +7sek Priidule
Kokku: 41:18(1) Priit 4:06 taga

15-16 Suure hooga karjäärini, peale karjääri tuli ragistada nata võsas ja lõpuks mäest alla punkti juurde.
Aeg: 2.29(1)
Kokku: 43:47(1) Priit 4:19 taga

16-17 (lihtne) teele ja sealt võis alustada lõpuspurti.
Aeg: 0:54(1)
Kokku: 44:41(1) Priit 4:28 taga

17-F Üritan viimast veel võtta aga lõpus panen mitu korda SI august mööda.
Aeg: 0:19(2) +3sek Laurile
Kokku: 45:00(1) Priit 4:30 taga

Vaheajad
1. Kristo Heinmann   45.00
2. Priit Randman 49.30 +4.30
3. Lauri Sild 50.57 +5.57
4. Kaspar Kork 51.52 +6.52
5. Erki Pellja 56.44 +11.44

Kui olin tulemuse kätte saanud ja läksin oma aeg
konkurentidega võrdlema, siis oh üllatust, teine võit
ühe päeva jooksul ja veel millise eduga(4:30).
Rahuloluks on põhjust. Viga kogunes öise raja kohta umbes
1:30(aga siia on ka iga väiksem viga kokku korjatud).
Aga jah, kurvastamiseks pole põhjust.

Raido ütles ...

Ma olin üks nendest paljudest, kellele etapp 54-53 raskusi valmistas ja mulle valmistas ta raskusi 7 min jagu:(

Kristo ütles ...

Minul kulges see etapp ideaalselt, paremini ei saanudki.