esmaspäev, 24. aprill 2023

Jüriöö Narvas

Jüriöö läks sellel korral nii idasse kui Eestis see võimalik on ja toimus tänavu Narvas. Aastast 2020 juba tuttav maastik, kui seal samas toimus EMV sprint ja sprinditeade.

Peko läks taas Kalevipoja järele. Võistkonna ehitasime teadlikult tõusva lehena üles. Jäime küll oodatust enam maha, kuid kuna võrdlus käis ainult ühe tiimiga, siis tundus võistluse algusjärgus kõik kontrolli all olevat. Kui Reigo, Emily, Sergei, Daisy olid oma töö ära teinud, siis oli mul au ankruna otustada võistkonna lõpptulemus.

Rongkäik


Kuna võistlus käis Ilvese vastu ja olen selgelt teadlik kuidas jõudude vahekord linnatänavatel hetkel on, siis minimaalselt lootsin minutist edu viimaseks vahetuseks, kaks oleks juba olnud suurepärane. Üks on ootus, teine on reaalsus ja juhtus nii, et sain 14 sekundit edu. Vahe, mis lubas alguses natuke rada ette vaadata ja mitte nii vinget stardikiirendust teha.

Tammede esindus sai muidugi minut varem liidrina rajale, kuid sellepärast ma muret ei tundnud. Hakkas kassi ja hiire mäng Kenny ja minu vahel. Kenny tuli esimesse minu varianti (tagantjärgi analüüsides 20-30sekundit kehvem variant), üritasin jooksurütmi omaks võtta, paaniliselt otse selja taga ei üritanud olla. Tegime eri variante, käisime oma hajutustes. Kusjuures meil polnud ühtegi sama hajutuspunkti. 

Hajutused oli nii erinevad, et vahepeal ei olnud üldse aimu võistluse seisust. Minu hajutus sai rohkem metsaorienteerumisega tegeleda (etapp 42-44). Kogu võistlus oleks peaaegu lõppenud ja tühistatud punktis 45, kui punkt oli jalad alla võtnud. Õnneks keegi kolmanda vahetuse jooksja oli selle just kusagilt leidnud ja liikus sellega õige asukoha suunas. Saime punkti ja võistlus hakkas korraks taas nullist.

Taas eri hajutused ja vaatepunktiks oli õhuvahe sisse tulnud. Viimaseks kaareks ei olnud mul midagi enam vastu panna. Lõpus ei paistnud ühtegi kohta, kus reaalselt sellel tasemel enam eksida saaks. Ma ei andnud otseselt alla, aga ma ei hakanud ka täiesti viimast kehast välja pigistama. Kerisin lõpuni, tulemuseks tubli 2.koht. Eelmise aasta võidu kõrval tundub see kui kaotus, kuid nüüd kui jäi natuke sportlikku viha sisse, siis seda põnevam tuleb järgmine mõõduvõtt.

Aitäh korraldajatele, tiimikaaslastele, klubile, korralik üritus oli!

Kõik tulemused

GPS teekonnad

Kuus paremat võistkonda.


Minu viienda vahetuse teekond.


Teised.

Etapp 42-46 ehk Narva eksklusiivseima haljastuse ja väärikaima kinnisvara piirkond.



Poesõidu ootel.

Voodi juba valmis.

Video etapist 42-46. Filmitud täpselt seda teekonda mööda, mida mööda võistluse ajal jooksin. Paremini enam ei oska. Nüüd kujutage ette, et jooksete seda pimedas, jalgealune porine/vesine, kivikamakaid täis, prügi, diivanid, ostukärud,  imelikud augud seinas. Igaljuhul on tegemist selle etapi ideaalvariandiga.


Heietus:

Pühapäeval Narvast Tallinna poole tagasi sõites sai kerge jooks tehtud Toilas. Jüriöö teema juures on oluline ära märkida, et just Toilas võitsin alaealisena oma esimese Jüriöö avavahetuse. Vaatepunktis võisin olla 5-6 koha peal, keegi pealtvaatajatest hõikas veel, et "näita neile vanameestele" ja nii ma viimasel kaarel näitasin. Kellel jäi selle peale suu lahti, kes ütles, et vedas, aga järgmistel aastatel hakkas see korduma. Siiani seitsmel korral.


Nüüd Norra, ees ootavad selle aasta esimesed MK-d


Kommentaare ei ole: