reede, 26. juuli 2013

MM Soomes

Aasta tähtsaimast võistlusest on möödas paar nädalat. Pikka juttu ei tule, aga lühidalt kokku võttes oli selgelt tegemist lati alt läbi jooksmisega. Ettevalmistus MMks polnud just kõige parem, kuid siiski olin endast andnud parima, et saaks Soomes tiitlivõistustel võistelda. Viimane suurem võistlus enne MMi ehk Jukola õnnestus ja see andis enesekindlust, et minu füüsiline vorm ei ole kehv.
pilt: worldofo
Esialgse plaani kohaselt pidin jooksma ainult tavarada. Seda ma ka tegin, kuid see kuidas see välja kukkus oli täiesti erinev sellest, mida olen siiani oma elu jooksul kogenud. Algusest peale oli selline raskem minek, edasi liikusin sisuliselt punnimise peale. Esimesel pikal etapil astusin sellise reha otsa, et raske on uskuda, et sellist saab üldse juhtuda. Pöial oli ilmselt hüpanud natuke teise kohta ja hakkasin punktile peale minema „sarnases“ kohas. Hämming oli suur ja lõpuks puntki piirkonnas taidlesin veel koos kahe punktivalvuriga ringi. Kaotasin sellel etapil parimale 7 minutit, kuid ma ei andnud sellise ulmelise vea järgselt alla. Jätkasin selle eesmärgiga, et pääseda finaali, kuid kahjuks umbes 35 minutit peal hakkas juba nii raske, et üht tõusu teed mööda minnes oli sunnitud kõndima, lihtsalt nii raske oli. Enesetunne läks järjest hullemaks. Näiteks etapi 15-16 kõndisin sisuliselt tervenisti. Pool kõikudes/kõndides/sörkides lohistasin end üle lõpujoone. Tavaliselt ma ei kuku jooksu järgselt maha, aga nüüd ei olnud muud varianti, nii kuradima raske oli. Umbes 10 minutit pärast jooksu tekkisid külmavärinud, kuigi väljas oli 23-25 kraadi sooja. Kahjuks läks nii, isegi ulmelise vea järgselt oli võimalik veel finaali joosta, aga kui organism ei pea vastu, siis ei saa midagi teha. Kas olin piisavalt vett joonud? Jah.

Kohe järgmisel päeval oli nii öelda varuvariant ehk sprint. Tavaraja eeljooksust polnud ilmselgelt taastunud ja edasi pääsemine kuulus taas ulme valdkonda.

pilt: worldofo
Nii ei suutnud ma oma esimese MMi (2011) tulemust üle joosta. Pettumust olen nüüd ravinud Soome endaga. Näiteks ühe seansi sisuks oli murakate korjamine.

MMi järgselt olen siiski jätkanud treeningutega, minu murdmiseks on rohkem vaja.

Metsas näeme!

Kommentaare ei ole: