teisipäev, 21. aprill 2009

10MILA

Esimene tähtis võistlus sellel hooajal on läbi. Kui tavaliselt on Tiomila toimunud Stockholmi lähedal, siis nüüd tuli sõita üle 500km bussiga Lõuna-Rootsi, et jõuda linna nimega Perstorp, kus oli ööbimine plaanitud. Võistluskeskus ise oli 20minutise sõidu kaugusel.

Esimese kolme vahetuse järel oli Kangasala SK väga heal kohal, liidrile kaotust 13minutit ja koht 36. Neljas(pikk öine) ja viies ei õnnestunud kõige paremini, nii tuli taanduda positsioonile 118 ja koatust juba 65minutit. Kuid siis saime tõusulainele ja parandasime oma kohta iga vahetusega. Lõppkohaks tuli 63 ja võitjale kaotust 103minutit.

Tulemused

Kui plaani järgi oleks ma pidanud jooksma seitsmendat vahetust pimedas, siis nii see ei läinud ja jooksin hoopis hämaras, kus oli lampi vaja ainult kaardi lugemiseks. O-sooritus sujus väga hästi ja viga tuli ainult punktiga 120, kus ma ei jälginud kompassi, nii tuli 40sekundiline lisakaar. Kuni veani jooksin ma suhteliselt rahulikult, aga pärast viga hakkasin pisut kiiremini liikuma. Teatevõistluse õiget maiku ma tunda ei saanudki, kuna ma jooksin terve raja üksi. Nii tuli vahetuse 29.aeg. Hea meelega oleks kellegagi koos tempot arendanud, aga kes teab, äkki just siis oleks suuremad vead tulnud.

Kommentaare ei ole: