laupäev, 31. jaanuar 2009

Jaanuari kokkuvõte

Viimased 31päeva on olnud minu elu kõige aktiivsemad. Nimelt just spordi suhtes, treeningtunde on kogunenud minu jaoks rekordiliselt 61. Muidugi on see tingitud mitmest asjast. Üks suur põhjus on nende tundide taga see, et kokku olen ma käinud kolmes väikses laagris Kääriku kandis. Laagripäevi oli kokku 11, mis kokku annavad alles korraliku laagri. Puhkepäevi oli 4, mis on minu arvates piisav. Jooksu tuli 239km ja suusatamist 437km.

Kolmapäeval tegin ma oma esimese suusavõistluse vabatehnikas. Võtsin osa Tartu Suusatalve teisest etapist, tulemuseks oli koht kusagil taga otsas, kuid ma ei jäänud viimaseks. Tehnikat kui sellist mul vabatehnikas ei ole, kuid jõudu oli küll ja küll. Rada ise oli paras puder. Ega see väike 30minutiline pingutus ei olnudki mulle kui võistlus, vaid pigem hea võimalus pulss üles ajada ja see ka õnnestus. Keskmine pulss oli 171 ja max 179.

Pilt on siis imeilusast kohast, nimelt Itaaliast, kus toimub JWOC2009.

2 kommentaari:

Jaagup ütles ...

Palju sa Tallinnas lebotades trenni teha said? Ega see 61-le tunnile tõus liiga järsk olnud?

Kristo ütles ...

Tallinnas oli lebo, kolm kuud järjest oli 25 tundi kuus. Aga nüüd ma saan korralikult välja puhata ja see võimaldab mul rohkem trenni teha.