esmaspäev, 20. august 2007

Võistlus: Malienas Kauss 19.08.2007
Kaart: 1:10000 h2,5m
Rada: 6,5km

S-1 Jooksin soo äärde ja sealt suunaga mäkke. Ei tekkinud mingeid raskusi.

1-2 Ei läinud punktist algul korralikult suunaga välja sellest tekkis üks korralik lisakaar. 100m enne punkti tekkis väike ajuta olek, kuna ma ei olnud kindel, kus ma täpselt olen. Viga u 25sek.

2-3 Algul mööda loha minema, kuni jõuan sihini. Sihilt on punkt juba lihtne võtta.

3-4 Sihile(siht oli suhteliselt pehme ja liivane), mööda soo äärt teele ja orvandit pidi punkti.

4-5 Ei hakanud isegi lugema, kuidas täpselt minna, panin mööda pätse lihtsalt ajama ja ootasin natuke suuremat mäge, et sealt punkt ära võtta.

5-6 See etapp mulle meeldis. Üles mäge oli lausa lust ja rõõm lugeda vorme välja ning lõpuks punkt ära võtta.

6-7 Kohe tee peale ja sealt poollageda ribale, edasi üle tee ja veel natuke edasi mööda poollagedat ning siis metsa. Tegelt oleks kiirem olnud suure tee pealt minna orvandisse või mööda seda äärt. Punkti ennast tahtsin saada saada kõrval orvandist. Üldse ei kontrollinud kompassi ja nii ma seisin seal natuke aega kuni sain aru, mis toimunud oli. Viga u60sek.

7-8 Kindlalt orvandit pidi väiksele teele ja sealt üle soo punkti.

8-9 Otse mäkke, jälle suunda ei kontrolli, põhiline et mäkke jõuab. Nii tuli jälle lisakaar, mis võttis oma aja. Viga u 15sek.

9-10 Üle poollageda, orvandist sihile ja suunaga mäest alla.

10-11 Mõtlesin,et jätkaks natuke kiirema hooga, kuna just sai mäest alla tuldud ja mäest alla ikka jõudis joosta. Pingutan siis suurema kiirusega soo ääres ja kuni tuleb vastu järsk maantee perv. Pingutan sealt kah üles ja mis üllatus, ma pean ootama kuni autod mööda sõidavad(sinna võis kuluda 10sekundit). Edasi oli lihtne, jooksin mööda üht süsteemi kuni 200m enne punkti vajub vasaku jala kand auku ja varbad jäid augu äärele. Nii ma siis vajusin kogu keha raskusega sinna jalale ja imelik valu käis läbi põlve tagant ja seest, mitte jalalaba juurest. Paar kõndimise sammu ja tundus, et saab edasi joosta, natuke aega valu kestis ja nii sai see valu unustatud. Punkti endaga raskusi ei tekkinud.

11-12 Ma ei tea miks aga mulle tundus, et punkt oli pandud valesse lohku. Tulin eelmisest punktist suunaga mäkke ja kui olin mäkke jõudnud ning tahtsin alla joosta, siis pidin suht järsult keerama paremale, et punkt võtta.

12-13 Ja nüüd tundus muidugi, et mööda teed tuli minna liiga kaua, et jõuda teede risti. Sealt tõmbasin järgmisele sihile ja sealt sihtide risti ning sealt suunaga punkti poole. Lähen, lähen kuni sain aru , et kaldusin rajale ja tõmbasin uuesti metsa ja ma lihtsalt ei pannud seda mäge tähele, kus augu juures peaks punkt olema. Lõpuks, kui sain aru , kus ma jõudnud olin, siis läksin otsejoones punkti. Punkti minnes ma vaatasin seda mäge täpselt ja sealt oli tegelt ainult üks pooljoon, mitte pooljoon ja täisjoon. Ootasin üldse teist asja ja ma ei suutnud nii loominguliselt sellesse niinimetatud mäkke suhtuda. Viga u100sek.

13-14 Püha viha täis tõmban otse tee peale, jooksen mööda seda kuni kurvis keeran sellelt ära ja lähen sihile. Sealt otse punkti suunas ja punkt seal kus ta olema peab.

14-15 Valisin otse mineku, mis oli vale. Viga u20sek.

15-16 Otse viimasesse aga rada ei saa ennem lõpetada, kui on üks valus kukkumine ära tehtud. Nii ma siis koperdasin ja lõin parem põlv ees ennast vastu maad ära. Kiiresti püsti, algul paar lonkavat sammu ja edasi.

16-F Jõuetus.

5.Kristo Heinmann 40:48
6.Arturs Paulins 41:06

Tulemused kahe päeva summas

Viga kogunes teisel päeval u3:25, mis on ilmselgelt palju. Esimesel päeval oli viga u4:25. Hetkel lükkan ma kõik vead keskendumise süüks. Ma lihtsalt ei keskendunud selleks võistluseks ja kõik. Aga kurvastamisek pole põhjust, küll estikad näitavad, kui hea tase on ja kui kõvast puust keegi on tehtud.

Jaagup ütles ...

Kumb päev see katsevõistlus oli?

Kristo ütles ...

Pole halli aimugi kumb päev, võibolla olid mõlemad päevad.