pühapäev, 19. august 2007

Malienas Kauss Lätis 1.päev

Võistlus: Malienas Kauss 18.08.2007
Kaart: 1:10000 h2,5
Rada: 8,5km

Sai siis käidud lätis võistlemas, kuna eestis samal ajal midagi ei olnud. Muidugi meelitas kohale ka ilusa reljeefiga kaardinäidis ja ka see, et võistlus toimus peaaegu meie kodumaal. Nimelt toimus võistlus Ape lähedal. Samal päeval sain teada, et tegu on läti noortel katsevõistlusega Baltic Junior Cupiks. Siis oli kohe aru saada, miks stardiprotokollis nii kõvad nimed kirjas olid.


S-1 Valisin kohe kindla variandi, mööda teed ringi, kuigi otse oleks saanud tunduvalt kiiremini otse minnes(u20sek).

1-2 Üritasin vältida liigset tõusu võtmist ja läksin mööda mäe äärt. Siis tuli natuke soos ragistada, mis oli ikka tõsiselt rõve, koguaeg tuli keksida üle puude aga punkt ise raskusi ei valmista.

2-3 Rajameister oli teinud ikka tõsise pähkli. Mina ise nägin algul ainult kahte varianti, kuigi pärast selgus, et oli ka kolmas olemas.

1.Täiesti otse, üle soode ja mööda pätsida ääri. See oli esimene variant, mida ma nägin aga ei ma ei otsustanud selle variandi kasuks, kuna 2.etapil jäi ka soo ette ja see oli rõve.
2.Mööda mäe äärt, läbi kuuenda punkti, lõik üle soo, jälle mööda mäe äärt, läbi rohelise soo ja punkti. Nii ma peaaegu tegingi, välja arvatud see, et sellel etapil tekkis kange häda vesi välja lasta ja nii tuli see protsess ära teha ja sellele kulus oma aeg. Need sood, mis ma läbisin olid tegelt täiesti joostavad ja isegi see roheline soo oli hästi joostav. Aga punkti endaga tekkis raskusi, ronisin valest kohast mäe otsa ja tegin korraliku lisakaare.
3.Paremalt mööda sihti ja teed aga seda varianti ma isegi ei näinud(mõne arvates oli see päris hea variant). Aga mina ei oleks seda niikuinii läinud, kui ma oleks seda ka näinud.

Ma arvan, et parima aja oleks saanud täiesti otse minnes, sest need sood olid hea joostavusega.
Poksipeatus+viga=40sek aja kaotust

3-4 Nii otse kui võimalik. Kui olin punkti kõrvale jõudnud, siis tekkis väike seisak, kuna ma ei olnud punktile päris täpselt peale tulnud.

4-5 Lihtne, lugesin samal ajal paar etappi ette.

5-6 Tundus algul üks paras mõistatus, et kuidas seda etappi ikka läbida. Õnneks leidsin suhteliselt hea variandi: mööda teed mäest alla, läbi valge metsa, natuke pätside juures lugemist ja punkt. Punkti asukoht oli ilusti teada, kuna ennem sai sealt läbi joostud.

6-7 Läbi soo ja punkt.

7-8 Peaaegu otse läbi soo punkti.

8-9 Etapp oli täiesti ette lugemata( sellist asja ei saa ikka lubada). Algul oleks võinud kohe mööda rada minna suurele teele aga mina kakardasin seal metsa all veel natuke. Teelt uuesti ära keerates läksin pool viltu mäest üles ja mingisse orvandisse aga pole minu punkt. Läksin edasi aga läksin vales suuna edasi ja nii ma vahtisin nagu loll lammas vales kohas ise midagi aru ei saa. Lõpuks jõudis kohale, mida teinud olin ja võtsin punkti ära. Seda etappi oleks saanud muidugi täiesti otse ka lammutada aga mina otsustasin tee kasuks. Viga umbes 50sek.

9-10 Mäest alla, mööda teed ja ilusti punkti.

10-11 Omast arust hull tean, kuhu minna, isegi kompassi ei jälginud aga tegelt ei teadnud midagi. Nii ma siis tegin ühe korraliku lisakaare. Kiirus oli ka muidugi liiga suureks läinud.
Viga umbes 35sek.

11-12 Ainult jookse.

12-13 Loen ilusti soo välja ja võtan punkti sealt, kust ta ka olema peab.

13-14 Täiesti võimatu, üldse ei saaunud aru, mis toimub ja jälle oli süüdi kiirustamine ning kompassi ära unustamine. Viga 2minutit.

14-15 Võtsin suhteliselt rahulikult, et mitte jälle viga teha.

15-16 Üriatn natuke looma moodi joosta.

16-F Sai läbi õnneks.

Viga kokku 4.25.

Vaheajad Tulemused
   Sooritus oli suhteliselt kaugel ideaalist. Viga kogunes
ikka liiga palju(4.25), kuigi jooksutunne ei olnud ka enam
see, mis oli nädal varem Moostes. Keskendumine võistluseks
oli ka olematu ja selle taha võis jääda enamus vigasid aga
seda kõike saab parandada.


Kommentaare ei ole: