pühapäev, 12. august 2007

Võistlus: EMV sprint 11.08.2007
Kaart: Mooste alev, 1:4000 2,5m
Rada: 2,45km

Neljapäeval kodu lähedal kiirendusi tehes oli tunne võib öelda, et lausa väga hea. Viimati oli selline tunne enne noorte euroopakaid.
See andis lootust estikatel midagi korda saata aga tollel hetkel ma ei teadnud, kas ma suudan piisavalt kiiret tempot terve raja hoida.

Umbes 15minutit enne starti riidesse saanud, tuli asuda soojendust tegema, mis jäi tegelt ikka päris lühikeseks. Aga enne soojendust vaatasin stardi üle ja jälgisin konkurentide starti. Soojendusest siis niipalju, et väike võimlemine, paar minutit sörki, kaks kiirendust ja juba kutsutigi eelstarti.

S-1 Kohe algul üritasin saada suure kiiruse sisse. Kui olin kaardilt kolmnurga üles leidnud ei paistnud midagi keerulist. Mööda teed, ümber maja nurga ja punkt.

1-2 Suund peale ja minek suure tee poole. Umbes poole etapi peale vaatasin oma 13.punkti ka ära.
Punkt ise lihtsa koha peal.

2-3 Valik puudub. Ümber kahe maja ja punkt.

3-4 Õiges suunas ajama, väravast sisse ja tipu taga punkt(isegi kaks jaama).

4-5 Mööda maja äärt minema. Algul silm ei seleta, kas otse saab läbi ga jätkan jooksmist, kuni loen välja, et saab küll. Trepist kiiresti alla(korra tundus, et jalg käib välja, kuna kevadel see oli juhtunud) ja punkt käes.

5-6 Mingit valikut, otse ajama, üritan kiirust lisada natuke enne punkti.

6-7 Valik lihtne, mööda rada minema, üle suure tee maja otsa peale, sealt õige suunaga ja punkt ongi käes.

7-8-9 Lihtne.

9-10 Valisin vasakpoolse variandi majadest möödumiseks. Tempot eriti ei ajanud taga, võtsin natuke rahulikumalt. Punkt ise lihtne põõsa taga.

10-11 Algul mõtlesin minna viienda punkti kaudu(mis oleks selge viga olnud) aga õnneks otsustasin minna vasakult poolt maja üle soo ja siis oli mingi kahtlane jama seal. Metsa piiridest aru ei saanud aga samas loobusin nende jälgimisest ja hoidsin suunda lõpuni ja jõudsin punkti.

11-12 Mingit valikut, ümber maja otsa ja nurgas punkt seisabki.

12-13 Natuke tagasi, mingist august läbi, trepist üles ja punkt seisab seal, kus ma teda enne nägin.

13-14 Tuldud teed tagasi, trepist alla ja siis seisis lillede väli ees, väke rada läks läbi. Kaardilt nagu oleks ka rada näinud aga tollel hetkel ma arvasin, et kujutan seda endale ette ja nii ma läksingi paremalt poolt lilli, et mitte tühistamist saada.

14-15 Lihtne, üle tee tiigi äärde.

15-16 Mööda mingit loha suure tee peale, sealt põõsaste vahelt läbi ja mööda rada. Samal ajal koguaeg mõtlen, kuidas ma viimasesse punkti lähen, kas vasakult või paremalt poolt maja. Enda ees nägin koguaeg punkti, mis tegelt ei olnud minu oma ja siis ühel hetkel tuli laksust meelde, et ma pidin punkti natuke varem ära võtma põõsa juurest. Kiiresti ots ümber ja natuke vandumist ning nii see punkt kätte saadigi. Viga 6-8sekundit.

16-17 Vasakult poolt maja.

17-F Üritan viimast võtta , kiire juures lükkasin jala kiiresti ette.

Vaheajad
1. Kristo Heinmann   10.26
2. Lauri Sild 10.33 +0.07
3. Tiit Toomas 10.52 +0.26
4. Kaspar Kork 11.14 +0.48

Tulemusega võib täiesti rahule jääda. Eesti meister siis sprindis. Viga ainult ühe punktiga, mis õnneks ei kujunenud mulle saatuslikuks. Aga rada küll mingeid erilisi raskusi ei tekitanud, pidevalt ühed kindlad variandid.

Anonüümne ütles ...

Mis see metsatukk 5. punktist väljudes endast kujutas?

Kristo ütles ...

Algul kaardilt vaadates paistis see metsatukk küll väga kahtlane, et kindlasti sprindis tuleks vältida aga sinna kohale jõudes ei paistnud see nii hull. Seal oli selline põlvini hein ja ei olnud näha kuhu astud. Kiirus just ideaalne polnud aga vältida polnud ka seda mõtet minu arvates.

Anonüümne ütles ...

Ei tea, ma läksin ümber, etapi parim aeg.

Kristo ütles ...

Järelikult liikusid sellel etapil kiiresti. Aga ma ei põe, et ma sealt kaudu läksin.

Anonüümne ütles ...

Ma liikusin terve raja vaevaliselt.

Kristo ütles ...

Ja mina natuke vähem veavaliselt natuke kiiremini.

Anonüümne ütles ...

Just nimelt - liikusid kiiremini, aga etapil kaotasid.

Kristo ütles ...

Ega siis kõikidel etappidel ei saagi samal kiirusel joosta. Mõni nõrgem etapp satub ka sisse.