teisipäev, 18. jaanuar 2011

Xdream

Minu kolmas talvine xdream toimus sellel korral Käärikul. Varem olin liikunud ainult kahel jalal, aga kuna praegune talv ei lase seda kõige paremini teha, siis tuli leida midagi muud jala otsa. Suured abimehed orgunnisid Laurile ja minule räätsad, et ikka jõudsamalt edasi liiguks. Nii liikusid Odratolgused ühest punktist teise, tundsid liikumisest mõnu. Peas keerles teadmine, et sai tehtud ideaalne varustuse valik enda kohta. Kõik klappis kuni minul hakkas kahe ja poole tunni peal raske. Lihtsalt ei olnud enam seda värskust sees ja kõik. Kuid see ei pannud veel alla andma, üritasin liikuda võimete piiril. Lisaülesande juurde jõudes lootsin jõuda kotis olevate energiapommideni, kuid enne tuli Lutsu talus üks tiir teha. Ning mis juhtus sellel väiksel kaarel, kaaslase käepael purunes. Kohene kohtunikule teatamine ei aidanud midagi, oli tõsiasi, et oleme langenud kuhugi mudaliigasse. Mingil perioodil ei olnud kõige suurem tahtmine pingutada, kuid siis taastus võistlusvaim ja tahtsin korralikult lõpuni pingutada. Põhimõtteliselt sai käepaela purunemine unustatud ja lihtsalt lõpuni mindud. Lõpus sai veel end oimetuks joostud, aga mille nimel? Mitte millegi.

Tulemuseks 18.koht. Sellel kohal asetsesid meie tolle päeva võimed, rohkemaks ei olnud me võimelised. Aga kurvaks teeb antud asja puhul see, et korraldajad karistavad enda saamatuse pärast võistlejaid.

Kaardil on punasega räätsadega liigutud teekond ja sinisega ilma abivahenditeta. Kokku oli teekond u27,2km, millest räätsadega u11km.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Käepael oleks tulnud üle teipida. Sellest on palju juttu olnud. Reegel on reegel, selles ei ole kohtunike mõtet süüdistada. Samas olen ma nõus sellega et Winter Xdreamil tuleks käepaela purunemise eest muu karistus välja mõelda, näiteks ajaline trahv. Siis oleksite rohkem konkurentsi jäänud. Tsiteerides Ollet: Pole mõtet vinguda, pühapäev ei läinud raisku :)

Lauri M.

Kristo ütles ...

Selle üle olen ma õnnelik, et sain terve päeva looduses viibida, üldse ei kahetse. Lihtsalt jama oli süsteemi ohvriks langeda. Kellele on need käepaelad mõeldud? Neile kellele meeldib sohki teha. Aga mida aitab käepaela teipimine? Midagi. See just soodustab sohi tegemist. Võtan rajale teibirulli kaasa ja siis kui lõppu hakkan jõudma, teibin käepaela üle ja olen jälle reeglite järgi puhas tegelane. Ühesõnaga on mõeldud välja ajuvaba süsteem.

eduardp ütles ...

Käepaela purunemine on üks ebaõiglasemaid karistusi.

Pooldaksin varianti, kui lisaülesannetes, joogikohtades vm oleksid korraldajatel olemas lisapaelad ja vajadusel saaksid katkiläinud käepaelu asendada. Ja seda ilma karistuseta. Need kohad peaksid olema ära näidatud ka kaardil.

Lõpp oli videoklipis võimsalt dramaatiline. Meenusid lahingustseenid filmides, kus hobustega püüti jooksikud kinni ja ...

Markus ütles ...

Mida tähendab korraldajate saamatus?

Startides nõustusite võistlema korraldajate poolt seatud reeglite järgi ning tagantjärele neid saamatuses süüdistada on nõme ja lapsik.

Kristo ütles ...

Saamatus on see, et ei suudeta hankida korralikke käepealasid, mis ei läheks iga võimaliku liigutuse peale katki.

Heiti Hallikma ütles ...

Karistused tunduvad alati ebaõiglased. Sama moodi oleme meie tundnud, et meile on kohutavalt liiga tehtud, kui vahetusala alguspunkti võtmatajätmise eest on 15 minutit ajale otsa lisatud, hoolimata sellest, et on suur hulk tõendusmaterjali, et läbisime punkti.

Nüüd kontrollime igas punktis, kas ka see võistkonnaliige, kes parajasti "punases", kindlasti ka punkti märkis, käepaelad teibime üle jne.

Hoolimata kohast lõpuprotokollis tegite suurepärase soorituse, minu poolt respect!

Anonüümne ütles ...

Ma arvan samuti, et mõtetu korraldajate süüdistamise asemel peaksite olema rahul, et panite kõva soorituse ja võitlesite viimaste meetriteni. Lihtne oleks olnud jalg peale lisaülesannet sirgeks lasta. Pealegi võistlus ei käinud mõisa peale ning vaevalt, et see resultaadi poolest teile hooaja oluliste võistluste hulka kuulus. Virisemise asemel pea püsti ja suvel näitate tulemustes, kes on kõva.

Lauri ( Trahvide tõttu mitmeid kordi esikohast ilma jäänud :)

L@uri ütles ...

Kristo, ma olen Markusega ühel meelel. Kui kellelegi näpuga näidata, siis tuleks seda kõige rohkem minu suunas teha! Loomulikult olen morn, et säärane asi juhtus, kuid korraldajad pole selles kuidagi süüdi. Igatahes oli vinge pühapäev ilusas looduses!

PS! Kas keegi oskab kirjeldada, kuidas teipida seda paela nii, et see poleks mul katki läinud? Märgin ära, et pael ei läinud katki külma tõttu, vaid lisaülesandes tiheda kuusiku läbimisel ühe oksa pärast. Pulk ja pael olid varruka all! Külm pole varasematel aastatel probleem olnud, eelmine aasta sai -29 kraadiga ilusti hakkama.

Pea püsti!

Martti ütles ...

Lauri, mina näiteks kasutan selleks halli "MacGyveri" teipi. Tõmban paela laiuse ribaga(selleks, et paela käe külge ei teibiks) käepaelale ~3 tiiru tepi peale.

Kristo ütles ...

Rahu, ainult rahu. Ma ei ole võtnud enda ülesandeks kedagi maha teha, lihtsalt juhtisin pisut karmimalt tähelepanu sellele, et sellise käepaela süsteemi ja käepaelaga ei saa jätkata. Kuid nüüd sai pisut rohkem kära tekitatud, äkki on sellest ka kasu tuleviku suhtes. Vabandan kui kellelgi südame valutama panin.

Tehke sporti! :)