teisipäev, 2. juuni 2009

Balti MV - 24tunni jooksul 3starti

Balti MV toimus Lätis Kuldiga lähedal metsades. Kohale mindi juba reedel ja oli võimalik joosta väiksel soojenduskaardil, mis andis väga selge pildi maastiku raskusastmest. Seal sujus kõik normaalselt, ainult ühe punktiga kaldusin suurelt ära. Õhtul enne magama minekut sai kõik enda peas veel läbi mängitud, võis loota ainult parimat.

Laupäeval oli tavaraja pikkuseks 10,4km, mis ei tundunud eriti pikk. Esimese punktiga oli kerge raskus, kuna ei olnud päris lihtne kaarti sisse elada. Siis pakuti pikka teejooksu, mis andis võimaluse kaarti ette lugeda. Kuni viienda punktini sujus kõik korralikult, teadsin kus olen ja kuhu lähen. Viiendas punktist väljudes näen 3minutit varem startinud konkurenti. Pärast kaasvõistleja nägemist läksin ma täiesti lolliks, läksin vales suunas punktist välja, 3minutit viga oli reaalsus ja seda tagasi keerata ei saanud. Edasi valisin ma kindla peale variandi, jooksin mööda teed seni kuni võimalik, kuna suurest vihast oleks ma läinud veel rohkem viga paugutama. 7-12punktini suutsin ma võtta ainult ühe punkti puhtalt. 12punktist kuni lõpuni näitasin ma sellist jooksu, milleks ma olen võimeline. Viga tuli hämmastavalt palju, kokku 7:30. Aga kuna ma ei andnud enne lõpujoont kordagi alla, siis juunioride klassis sai sellise jooksu eest 2.koha, kaotust Laurile 7minutit ja edu kolmanda koha ees 2sekundit.

Laupäeva õhtul anti võimalus joosta sprinti, Kuldigas sprints. Pärast tavarada oli suure küsimärgi all, kas ma üldse jõuan õhtul joosta. Kuid kui stardijoonel olla, siis enam sellele ei mõtle ja üritad endast viimast välja pigistada. Orienteerumise koha pealt ei teinud ma just kõige paremat sooritust. 16etapist seitsmel oleks saanud kiiremini, kokku umbes 35sekundit, võibolla isegi rohkem, kuna pikal etapil ei valinud ma just kõige otsemat teekonda. Aga kui sellise jooksuga on võimalik saavutada kolmas koht, siis miks mitte.

Pühapäeval joosti teadet. Minu ülesandeks, nagu juba traditsiooniks on saanud, oli joosta esimene vahetus. Viga tuli kokku 3punktiga(1,9ja12), ajaliselt 2:20. Kõige hullem viga tuli 9.KP-ga, keerasin küll õigest kohast mäest alla, kuid ei liikunud otse mäest alla, vaid diagonaalis ja hämming oli suur, kokku 1:20 viga lihtsa punktiga. Vahetuse andsin üle neljandana ja esimese vahetuse võitjale kaotust umbes 30sekundit. Lauri tegi oma tööd hästi ja nii läksime juhtima. Teisele kohale tõusis Eesti teine võistkond. Kolmandas vahetuses tegi Henrik hea soorituse ja hoidis kohta. Eesti teine võistkond pidi alla vanduma Läti võistkonnale ja tasuks kolmas koht.

Nii tuligi 24tunni jooksul kolm starti ja iga jooksuga poodiumil.

Tulemused










(tavaraja ja teate kaardil on Lauri teekond punane ja minu oma sinine)

Järgmine võistlus on Jukola ja hetke seisuga jooksen viimast vahetust, kuid see ei ole väga kindel.

Kommentaare ei ole: