esmaspäev, 18. mai 2009

EMV lühirada ja M21 teade

Nädalavahetusel joosti EMV lühirada ja teadet Lätis Riia külje all Kalngale kaardil. Maastik oli väga omapärane ja kogemusi sellisel maastikutüübil napib. Viimati jooksin ma sarnasel luitemaastikul aastal 2007.

Lühirada läks nagu ta läks. Juba esimesse punkti oli mul raskusi välja lugeda, mis kaardil oli kujutatud. Kuid vead ei tulnud ainult kaardilugemisest, vaid tõsised probleemid olid ka suunaga. Lisaks kimbutas mind veel kõhuvalu pool rada. Kõik see kupatus kokku andis mingil ime kombel mulle M20 klassis teise koha. Laurile kaotust 3:10 ja edu kolmanda koha ees 6sekundit.
Tulemused

Järgmine kord kui võistlus toimub mõnel uuel maastikutüübil, kus varem jooknud ei ole, peaks mina tegema vähemalt ühe kaarditrenni enne võistlust, et mõista kaardijoonistaja käekirja. Kui minna kohe suure hooga peale, siis ei suuda teha head sooritust, millega saaks rahule jääda.


Teateks olin ma juba rohkem valmistunud, kõhuvalu vältimiseks olin võtnud paar tabletti sisse. Nüüd oli juba teada, mis ees ootab, lihtsalt tuli teha oma jooks. Kuna oli teada, et ma üldisest massist jooksen kiiremini, siis mingit aukartust esimeses vahetuses ei tekkinud.

Stardist alates lükati tempo kohe põhja ja vägesid vedas lahti Olle. Kuni neljanda punktini suutsin ma tema sammu hoida, kuid siis pikal etapil jäin kaks korda kraavi kinni ja läinud ta oligi. See oli muidugi paratamatus, aga siis hakkasid järgmised minule järgi jõudma. Raja tagumises otsas oli punt koos ja siis hakkas grupis jooks pihta. Alates 15KP-st ei kasutanud ma kõrgeid käike, lihtsalt keskendusin orienteerumisele, et ei tuleks vigu sisse. See ka õnnestus ja punktid tulid ilusti vastu. Nii lõpetasin ma esimese vahetuse teisena, kaotust Ollele 3:05, edu kolmanda koha ees 11sekundit.

Teises vahetuses tegi Mati Tiit hea jooksu ja tuli kolmandana metsast välja. Kolmandas vahetuses jooksis Kenny ja püüdis Markuse kinni. Nii nad võitlesid kuni lõpujooneni ja nii sai OK Võru teise koha ja OK Ilves pidi leppima sekundilise alla jäämisega ning tasuks kolmas koht. Ülivõimsalt võitis EKJ SK.

Minule ja Kennyle oli see esimene M21 klassi medal, aga kindlasti ei jää see viimaseks.
Tulemused

Pildid on Metsamoori Perepargi kodulehelt.

Kommentaare ei ole: