esmaspäev, 12. mai 2008

Balti MV, 2*2.koht

Vilniuses selgitati välja Balti meistrid. Kui eelnevatel aastatel on joostud teade teisel päeval, siis nüüd joosti esimesel. Mina jooksin esimest vahetust ja tegin selliseid lollusi, mida ei tohiks isegi päevakul teha. Kaotasin avavahetuse parimale 3:26, tehes ise umbes 5:30viga. Lauri S tegi teises vahetuses parima aja ja tõstis meid esikohale. Kui mul oli kõige pikem rada(5,7km), siis võis arvata, et äkki saab Lauri T viimasesse vahetusse kõige lühema raja(5,4km). Nii ka juhtus, kuid sellest oli vähe kasu, kuna ta tegi pärast vaatepunkti tohutult viga ja langetas meid teiseks. Lätlastele pidime alla vanduma ja peaaegu oleks Eesti teiselt võistkonnalt ka pähe saanud. Mina ja Lauri T rikkusime oma sittade o-sooritustega kõik ära.
Tulemused

Teine päev oli siis tavarada, mis tõotas tulla raske. Nii ta ka oli, juba enne starti oli teada, et esikolmikusse peaksid saama need, kes ei jookse koguaeg täie tempoga, vaid need, kes suudavad teha puhtama o-jooksu. Nii ma võtsingi endale eesmärgiks teha nii puhas jooks kui võimalik ja kasvõi seista/kõndida, et kaardist aru saada. Selline taktika sobis kuni üheksanda punktini. Pärast üheksandat muutusin ebakindlaks ja ei suutnud päris täpselt aru saada, kus ma olen ning sealt tuli esimene peata olek. Edasine rada kulges ilma suuremate apsudeta, kuid ikka lipsas sisse väiksemaid lollusi, kuid mitte enam nii suuri, kui oli seda kümnes punkt. Ma ei tea, kas see tuli mulle kasuks, et ma terve raja üksi jooksin või ei tulnud, aga tulemuseks oli teine koht. Minust paremini suutis joosta ainult Jonas Vytautas Gvildys, kolmandaks suutis tulla Lauri T.
Tulemused

Need Balti meistrivõistlused olid minu jaoks kõige edukamad kohtade poolest, kuna ma polnud suutnud siiamaani individuaalselt poodiumile tulla. Teates olin ma juba mitmel korral parimate hulka kuulunud.

Kommentaare ei ole: